باحضور فرماندار و مدير كل امور اجتماعي استانداري جلسه ستاد صيانت شهرستان خاتم تشكيل گرديد


به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم ، سيد ناصر امامي فرماندار شهرستان در اين جلسه ضمن عرض تسليت شهادت سيد و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين ( ع ) و ياران باوفاي ايشان تصريح كرد ستاد صيانت به دستور رياست محترم جمهور و با رياست وزارت كشور و استانداران و فرمانداران در كشور تشكيل شد و در اين شهرستان تاكنون دو جلسه با ادارات مربوطه برگزار و مصوباتي نيز داشته و اقدامات خوبي نيز انجام شده است .

امامي در ادامه به اهميت تشكيل اين ستاد اشاره و افزود دين اسلام به رعايت مسائل عفاف و حجاب سفارشات زيادي نموده و الحمدا.. ايران اسلامي با تاسي از آيات و روايات و الگو ازائمه اطهار اين موضوع را به خوبي رعايت نموده وبدين لحاظ در كشورهاي دنيا سرآمد است .

وي با اشاره به تهاجم فرهنگي غرب عليه كشورمان تصريح كرد دشمنان نظام پس از شكست نظامي در جنگ تحميلي ، فرهنگ ايران اسلامي را نشانه گرفته و از راههاي گوناگوني مثل ماهواره و ايجاد شبكه هاي فساد و فيلمهاي مبتذل سعي در رواج بي بندوباري در جامعه را داشته و دارند اما جوانان مومن و متعهد در عمل به فرامين رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت ا.. خامنه اي ( مدظله العالي ) تمامي نقشه هاي آنها را نقش بر آب نمودند اما در اين ميان عده اي فريب خورده هستند كه تحت تاثير اين فرهنگ غلط قرار گرفته و اختلالاتي را در جامعه به وجود مي آورند كه كار ستاد صيانت امر به معروف ونهي از منكر همين گروه بوده و بايد فوايد و لزوم رعايت اين موضوع را در بين جوانان بازگو كرده تا آينده سازان كشورمان در اين زمينه مصون باشند .

فرماندار در پايان با اشاره به قانون هدفمند سازي يارانه ها تصريح كرد امروز اولويت كار دولت فراهم كردن زمينه هاي لازم براي اجراي اين قانون مي باشد ودر همين راستا جلسات زيادي را در استان داشته ودر اين شهرستان نيز جلسات زيادي با حضور اقشار مختلف مردم برگزار نموده ايم و اجراي اين قانون انشاا.. باعث ايجاد عدالت اجتماعي به خصوص در مناطق محروم و اين شهرستان خواهد شد .

قائم محمدي مدير كل امور اجتماعي استانداري نيز با اشاره به اهداف تشكيل ستاد صيانت تصريح كرد عمده ترين اهداف اين ستاد ارائه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه براي مردان وزنان ، آموزش حجاب و ارائه راهكارهاي عملي در اين زمينه مي باشد و علاوه بر اين بحث برنامه هاي ديگري از قبيل رعايت حقوق شهروندي ، امنيت اجتماعي ، نشاط اجتماعي و .. را در دستور كار دارد .

وي در ادامه به ارائه اقدامات ستاد استان اشاره و افزود دوره هاي آموزشي عفاف و حجاب را در مركز استان برگزار نموده و در شهرستانها نيز برگزار خواهيم كرد و علاوه برآن بر اجراي نمايشگاههاي استان نيز نظارت داشته و جزوه ها و ابلاغات وزارت كشور را به ساير شهرستانها و اعضاء ارسال نموده ايم و انشاا... با همكاري شما عزيزان بتوانيم در اين زمينه موفق باشيم .

لازم به ذكر است در ادامه جلسه ساير اعضاء گزارشي از اقدامات انجام شده ارائه و تصميماتي نيز اتخاذ گرديد . نظر :

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا